pelgrimstochten van Cor en Evelien

Ons boek "Asfalt en cappuccino" is klaar!

'Asfalt en cappuccino' komt uit!

Ons boek over de voettocht naar Rome is af en komt binnenkort uit. We hebben het manuscript door diverse uitgevers laten lezen en laten beoordelen door een gespecialiseerd bureau. Hun conclusie: een erg goed leesbaar boek, vlot geschreven, met veel informatie, verhalen en aandacht voor de emoties. Hoogte- en dieptepunten worden herkenbaar beschreven op een manier die voor de lezer die niet eerder zo'n tocht maakte invoelbaar is.

In het boek hebben we ook veel verhalen en ander materiaal verwerkt wat niet eerder op de site werd gepubliceerd.

Het boek telt in totaal 250 bladzijden waarvan 14 pagina's met kleurenfoto's.

Wil je vanuit je luie stoel ook zo'n tocht beleven, reserveer dan nu alvast een exemplaar. Zodra de boeken van de pers komen, sturen we je een exemplaar toe. Mail naar ons privé adres: corku@zeelandnet.nl en vertel hoeveel exemplaren je wil bestellen. Betalen hoeft nog niet.

De voorintekenprijs is slechts € 15,50 (excl. verzendkosten). Na verschijning gaat het boek

€ 17,50 kosten (excl. verzendkosten).

Hartelijke groet

Cor en Evelien

Willem Carel

Dat asfalt mag je laten zitten, maar een espresso in mijn geval gaat er wel in.

Kijk ook maar even in de privé mail.

Groet,

Willem Carel

hans frommé

dag evelien, dag cor,

leuk dat jullie van de reis een boek gemaakt hebben, nadat ik uit portugal terugkom (begin april) wordt het tijd om maar eens in vlissingen te komen eten en twee boeken mee te nemen, ééntje gaat naar portugal
beste groet,

hans en ook van mieke

Frans Meulmeester

Beste Cor en Evelien,

Is jullie boek nog verkrijgbaar? Ik heb zelf dit voorjaar ook deze wandeling gemaakt en zit ook te denken aan een boekje. Ik ben benieuwd naar jullie route, belevenissen en schrijfstijl.

Hartelijke groet,
Frans Meulmeester
info@lifeisaninvitation.nl

frans van gaal

Ik ben op zoek naar die Hans Fromme. In de jaren zeventig had hij een kaaswinkel in de Rompert in 's-Hertogenbosch. Hij vertrok na de Anjerrevolutie naar Portugal. Nu zit ik er zelf. Met mijn vrouw voor een echte kennismaking met het land. En ik dacht aan hans Fromme. Vandaar. Wil je contact met mij opnemen?

fransvangaal@home.nl

hans frommé

beste Frans , hup hop lees nu pas je oproep uit 2014 !!! hoop dat je nog in Portugal ""zit""
graag wilik wel contact met je mijn mail hansfromme@hotmail.com
beste groet